PORTFOLIO
Gra Hatefull 6
Art directing, concept, character design, assety, rysunki, animacja, oświetlenie, VFX, implementacja w silniku.
Inspiracją graficzną były gry Wildermyth, Darkest Dungeon i Forgive Me Father. Celem jaki chciałem osiągnąć dla tej taktycznej turowej gry było środowisko graficzne 3D ale z ciekawymi assetami 2D. Podobnie jak w grze Wildermyth, natomiast bardziej komiksowo i mroczne (w kierunku Darkest Dungeon) + oryginalny setting post-apo.
Animowane intro do gry Emboned
Koncepcja, ilustracje, animacja, udźwiękowienie.
Intro opowiada historię apokalipsy w steampunkowym świecie gry. Referencjami graficznymi był teledysk "Miasto stu mostów" intro z gry "Elderborn" i animacje z "Wiedźmin 3":
Gra Luntrus Project
Koncepcja stylu graficznego, concept art, level art, enviro, wykonanie assetów, oświetlenie, VFX, materiały, teksturowanie, character design, animacje, implementacja w silniku.
Inspiracją graficzną była gra The Long Dark. Celem jaki chciałem osiągnąć było oddanie klimatu mroźnego środowiska, podobnie jak w The Long Dark, przy pomocy grafiki low-poly z "malowanymi" teksturami.
Concept art
Gra House Of Laughter
Koncepcja graficzna, assety, rysunki, level art, level design, implementacja w silniku.
Gra powstała na warszawaskim Polyjam (Global Gamejam) i otrzymała wyróżnienie jako Najlepszy Projekt na Unreal Engine i trzecie miejsce w kategorii Wykonanie.
Moim celem było stworzenie grafiki 3D, która jest szybka w implementacji, i wyróżnia się dzięki ręcznie rysowanym assetom 2D. Groteskowe postacie przeciwników miały wspierać atmosferę horroru. Inspiracje graficzne to mroczne etapy gry Forgive Me Father oraz gra Slasher’s Keep
Link do pobrania: https://xardox.itch.io/house-of-laughter
Gra Tank Battalion Remake
Koncepcja graficzna, assety, level art, VFX, animacje, implementacja w silniku.
Inne prace graficzne