PORTFOLIO


Gra Hatefull 6 


Art directing, concept, character design, assety, rysunki, animacja, oświetlenie, VFX, implementacja w silniku.




Inspiracją graficzną były gry Wildermyth, Darkest Dungeon i Forgive Me Father. Celem jaki chciałem osiągnąć dla tej taktycznej turowej gry było środowisko graficzne 3D ale z ciekawymi assetami 2D. Podobnie jak w grze Wildermyth, natomiast bardziej komiksowo i mroczne (w kierunku Darkest Dungeon) + oryginalny setting post-apo.








Animowane intro do gry Emboned 


Koncepcja, ilustracje, animacja, udźwiękowienie.





Intro opowiada historię apokalipsy w steampunkowym świecie gry. Referencjami graficznymi był teledysk "Miasto stu mostów" intro z gry "Elderborn" i animacje z "Wiedźmin 3":






Gra Luntrus Project 


Koncepcja stylu graficznego, concept art, level art, enviro, wykonanie assetów, oświetlenie, VFX, materiały, teksturowanie, character design, animacje, implementacja w silniku.



Inspiracją graficzną była gra The Long Dark. Celem jaki chciałem osiągnąć było oddanie klimatu mroźnego środowiska, podobnie jak w The Long Dark, przy pomocy grafiki low-poly z "malowanymi" teksturami.








Concept art








Gra House Of Laughter


Koncepcja graficzna, assety, rysunki, level art, level design, implementacja w silniku.

Gra powstała na warszawaskim Polyjam (Global Gamejam) i otrzymała wyróżnienie jako Najlepszy Projekt na Unreal Engine i trzecie miejsce w kategorii Wykonanie



Moim celem było stworzenie grafiki 3D, która jest szybka w implementacji, i wyróżnia się dzięki ręcznie rysowanym assetom 2D. Groteskowe postacie przeciwników miały wspierać atmosferę horroru. Inspiracje graficzne to mroczne etapy gry Forgive Me Father oraz gra Slasher’s Keep








Gra Tank Battalion Remake


Koncepcja graficzna, assety, level art, VFX, animacje, implementacja w silniku.







Inne prace graficzne